تعرفه پشتیبانی وردپرس

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

تعرفه پشتیبانی وردپرس
نویسنده : ANIMA تاریخ : یک شنبه 9 آبان 1400

تعرفه پشتیبانی وردپرس

یکی از اصلی ترین موضوعاتی که امروزه در امر سایت های وردپرسی درباره آن صحبت می شود پشتیبانی سایت وردپرسی می باشد.

مدیران وب سایت باید این نکته را مد نظر داشته باشد که در صورت نداشتن پشتیبانی با مشکلاتی مواجه خواهند شد. تعرفه خدمات پشتیبانی وردپرس با توجه به خدماتی که انجام می دهند متفاوت می باشد.

شما می توانید یک تیم حرفه ای یا فدر متخصصی را در کنار خود داشته باشید که از سایت وردپرسی شما در ازای پرداخت حق الزحمه پشتیبانی نماید.

دستمزد متخصص پشتیبانی وب سایت

اگر شما قصد دارید که وب سایت خود را از مشکلات احتمالی دور نگه دارید باید حتما از فردی متخصص کمک بگیرید. برای انجام این کار دستمزدی که به یک متخصص حرفه ای پرداخت می شود ماهانه بالای 4 میلیون تومان می باشد.

تعرفه پشتیبانی وردپرس با توجه به بالا بودن آن برای افرادی که سایت های خود تازه تاسیس کرده اند مقرون به صرفه نمی باشد، اما در هر صورت نیاز به پشتیبانی پیدا خواهند کرد.

 در مورد در دسترس بودن پشتیبان ها باید این موضوع را بیان کنیم که با استخدام یک تیم حرفه ای یا یک فرد نمی توانید به صورت 24 ساعته به آن ها دسترسی داشته باشید.

علت نیاز به پشتیبانی سایت وردپرس

افرادی که به تازگی سایت خود را تاسیس کرده اند ممکن است با کدگذاری سایت ها آشنایی چندانی نداشته باشند، بنابراین برای اینکه بتوانند کارهای خود را به درستی پیش ببرند باید حتما از یک پشتیبان کمک بگیرند.

البته ناگفته نماند بسیاری از افراد تخصص زیادی در مورد سایت های وردپرسی دارند در این شرایط دیگر نگران قیمت پشتیبانی وردپرس نخواهند بود، چرا که خود با زبان های برنامه نویسی و کد گذاری ها آشنایی دارند و قادر خواهند بودند خطاهای احتمالی را رفع نمایند.

بالا بردن امنیت وب سایت

با داشتن یک تیم حرفه ای به عنوان پشتیبان از مزیت های بیشماری برخوردار خواهید بود که یکی از آن ها بالا بردن میزان امنیت وب سایت می باشد. یعنی شما می توانید از پشتیبان وب سایت بخواهید که بر روی امنیت وب سایت تغییراتی را اعمال نماید که از هک اطلاعات جلوگیری به عمل آید.

به طور کلی یکی از مهم ترین وظایف پشتیبان های وب سایت بالا بردن امنیت وب سایت می باشد. به این نکته توجه داشته باشید که اگر فردی را استخدام نمایید که از تخصص کافی برخوردار نباشد ممکن است امنیت وب سایت شما را با خطر مواجه نماید.

در این جا لازم به ذکر است که بگوییم نباید به دلیل بالا بودن تعرفه پشتیبانی وردپرس افرادی را به کار بگیرید که از هیچ گونه توانایی و تخصصی برخوردار نیستند.

اضافه کردن قابلیت های جدید به سایت وردپرسی

پشتیبان های وب سایت به راحتی می توانند قابلیت های مورد نیاز شما را بر روی وب سایت راه اندازی نمایند و از این طریق وب سایت شما پیشرفت بیشتری خواهد داشت. البته این موضوع را در نظر داشته باشید که اضافه کردن قابلیت های پیشرفته هزینه های بیشتری را برای شما در پی خواهد داشت.

رفع خطاهای احتمالی وب سایت

یکی از مهم ترین اقداماتی که پشتیبان وب سایت به انجام آن می پردازد این است که خطاهایی که در وب سایت ایجاد می شود را رفع می نماید  و شما با مشکلاتی جدی در وب سایت همراه نخواهید بود. رفع خطاهای پیش آمده باعث می شود که شما به صورت 24 ساعته در وب سایت خود فعالیت داشته باشید.

آپدیت وب سایت

یکی از مواردی که می تواند باعث شود وب سایت شما مورد توجه قرار گیرد بروز بودن آن می باشد. پشتیبان های وردپرس بدون اینکه تذکری به آن ها داده شود به بروز رسانی وب سایت می پردازند.

بالا بردن سرعت وب سایت

با توجه به تعرفه خدمات پشتیبانی وردپرس می توان گفت که تیم های پشتیبانی خدمات ارزنده ای را انجام خواهند داد که یکی از آن ها بالا بردن سرعت وب سایت می باشد. توجه داشته باشید اگر وب سایت شما از سرعت مناسبی برخوردار نباشد بدون شک موتورهای جستجوی آن را برای کاربران نمایش نخواهند داد.

 به ثبت رساندن وب سایت در ابزارهای گوگل

پشتیبان وردپرس قادر خواهد بود وب سایت وردپرسی شما را در ابزارهای گوگل به ثبت برساند. ابزارهای گوگل برای مدیران وب سایت بسیار مهم می باشند، چرا که با استفاده از آن ها می توانند عملکرد وب سایت خود را مشاهده نمایند.

استفاده از آنتی ویروس و ویروس کشی وب سایت وردپرسی

اگر تا به حال برای سرچ موضوعاتی به اینترنت مراجعه کرده باشید معمولا سایت هایی را مشاهده کرده اید که از سرعت بسیار پایینی برخوردار هستند یا اینکه در ارائه اطلاعات دچار مشکلاتی هستند.

 تمامی این موارد ممکن است به دلیل وجود ویروس های موجود در وب سایت باشد که در عملکرد سایت اختلال ایجاد می کند. با توجه به تعرفه پشتیبانی وردپرس انجام تمامی این خدمات برعهده آن ها می باشد.

 یکی از مهم ترین قابلیت هایی که تیم حرفه ای پشتیبانی وردپرس دارا هستند ویروس کشی می باشد. مدیران وب سایت ممکن است خود متوجه وجود ویروس درون وب سایت نباشند، اما اگر به رفع آن ها نپردازید به مرور زمان مشکلاتی را ایجاد خواهند کرد.

علت های مختلفی وجود دارد که می تواند وب سایت را ویروسی نماید. به عنوان مثال ممکن است قالب ها و افزونه های نامعتبری را خریداری نمایید که کدهای ویروسی را با خود حمل می کند، بنابراین وب سایت شما را به سوی نابودی می کشانند.

در این شرایط پشتیبان های حرفه ای به راحتی می توانند ویروس های موجود را شناسایی نمایند و بدون اینکه به آن ها تذکر دهید به رفع ویروس های می پردازند.

استفاده از تیم های پشتیبان حرفه ای

امروزه با توجه به این که تعداد ساتیت های وردپرسی در حال افزایش می باشد تیم های حرفه ای زیادی هستند که به پشتیبانی از وب سایت ها می پردازند. تعرفه پشتیبانی وردپرس در تیم های حرفه ای پشتیبانی بسیار پایینی تر می باشد و در مقابل از مزیت های زیادتری هم برخوردار هستند.

تیم های بسیاری هستند که افراد تازه وارد یا افرادی که دارای سایت های حرفه ای هستند، می توانند از آن ها استفاده نمایند، اما توجه داشته باشید که بسیاری از آن ها ممکن است از تجربه کافی برخوردار نباشند.

چرا باید از شرکت های پشتیبانی بهره برد؟

شرکت های پشتیبانی می توانند شما را با مزایای بسیار زیادی همراه سازند، به عنوان مثال به صورت 24 ساعته در دسترس قرار دارند  و هر زمانی که سایت شما با خطا مواجه شود می توانید از آن ها کمک بگیرید.

 در بسیاری از مواقع یک فرد پشتیبان نمی تواند خطای ایجاد شده را رفع نماید یا به دلیل مشکلاتی نمی توان به وی دسترسی داشت، اما در تیم های پشتیبانی چندین نفر حضور دارند که در هر زمانی به کمک شما خواهند آمد.

چه شرکتی برای پشتیبانی وب سایت مناسب است؟

همان طور که در مطلب بالاتر ذکر کردیم شرکت های بیشماری هستند که تیم های حرفه ای را برای پشتیبانی سایت های وردپرسی راه اندازی کرده اند، اما متاسفانه همه آن ها از مهارت مناسبی برخوردار نیستند.

اگر نگاهی به اینترنت بیندازید، می توانید با بهترین شرکت پشتیبانی سایت های وردپرسی wphelper آشنا شوید و در مورد قیمت پشتیبانی وردپرس اطلاعات را از آن ها دریافت نمایید.

توجه داشته باشید که بسیاری از شرکت ها تازه تاسیس می باشند و ممکن است اطلاعات زیادی در مورد آن ها وجود نداشته باشد بنابراین باید با توجه به سابقه کاری که دارند یک شرکت مناسب را برای پشتیبانی وب سایت خود انتخاب نمایید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: عمومی، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.